Merhabalar, hesaplamalarımıza göre 5+3 hamileyim. Daha önce bir kimyasal ve boş gebelik geçirdim. Dün doktora gittiğimde keseyi gördük içi de doluydu yolk sac oluşmuştu. Ancak gebeliğimin başından beri çok kötü mide bulantısı ve inanılmaz göğüs sertliği hassasiyeti hissetmeme rağmen 2 gündür hepsi kayboldu. Çok fazla evhamlıyım çok korkuyorum. Beta 8000 çıktı ama kalp atışı alamadık dün. Henüz erken diye sorun da etmedik ama belirtileri böyle bir anda kesilip sağlıklı ilerleyenler oldu mu gebeliğin başlarında sizlere de sormak istedim…