SuEr_Tu1512 Kızlar alıp kullanan, memnun kalan var mı? İkinci gebeliğim, ilk oğlumda büyük beşik vardı hiç kullanmadık. Bu sefer fazla pahalı bişey olsun istemedim, ufak yollu şöyle bişey alasım var ne dersiniz??☺️
YavruKurtveAnnesi SuEr_Tu1512 valla aldımm miss gibii, yatak odasına salona mutfağa her yere de taşıyabiliyorumm😅🥰 iç yatağı ince ilk kızımdan kalan bi yatak vardı onu koydum gayette iyi oldu
brnaksyince SuEr_Tu1512 evet kullandım çokta işime yaradı. Kesinlikle tavsiye ederim. Bize küçük geldiği için arkadaşıma verdim şimdi o kullanıyor oda çok memnunum diyor.
Turuncukelebek SuEr_Tu1512 ben 8-9aylık olana kadar kullandım ondan sonra sığmadı icine şimdi içini ardiye olarak kullanıyorum
SuEr_Tu1512 brnaksyince Hemen alayım o zamann😍 Bayadır aklımda ve favorilerimde artık kesin karar alıcam 🤌
SuEr_Tu1512 melsaanne Yorumlar güzelll 🤌 Trendyoldaki yorumlara da çok baktım onlar da iyi, alınabilir ☺️