Esra995 benim çocuğum gazlı bi çocuktu yaklaşık tüm mamaları denedik o zaman en iyi gelen hipp combiyotik olmuştu 7ay ondan kullandım sonrasında bebelac gold a geçmiştim tabi bunlar çocuktan çocuğa değişiyo bazı arkadaşlarım ful aptamil verdi sıkıntı yaşamadı bizi kusturuyordu, golden goat kullanan vardı bizimki hiç içmedi öğürdü (sana tavsiyem hangısınden alacaksan küçük kutu al dene )