tmtamam 34 haftalık gebeyim soğuk algınlığı oldum 4 5 gündür iyileşemedim öksürük başladi şimdi doktora da gitme imkanım olmadı gitsem bakarlar mı kizlar bilginiz varmı ilaç veriyorlrmi
Biminikannesi tmtamam bakmıyorlar canım gebe olduğun için bende yeni iyileştim parol iç evde varsa birde limonlu su yap kendine ben öyle geçirdim rabbim şifa versin çok geçmiş olsun