bymiraymom 14 haftalığım , akşam başladı bende nabzım 90 larda seyrediyor tansiyon da normal sabah ebeye gittim panik atak geçiriyor olabilirsin dedi ama panik atak bende farklı oluyor geçirdiğimi hissediyorum ruhen bunalımda oluyorum dedim , bilinçaltın yapıyordur sen farkında değilsindir dedi ama yok yani farklı bir şey bu ani sıcak basması oluyor birden çarpıntı geliyor anlayamadım ama kötüyüm