zeynepsalgarr1 Bilgesado bende 20haftalıkken kontrolüme gittiğimde 350 gramdı canım doktorum haftasıyla uyumlu demişti seninki de normal bence 🥰
Minikeller92 Orianna95 bende 19+2 de gittim 285 gram dedi ama 1 hafta geriymişiz doktorumuz öyle söyledi şuan 20+1 iz 🤧
zeynepsalgarr1 Seher_ benimde 20.haftamda 350 gramdı ben doktorum haftasıyla uyumlu demişti. Ama ben 20+3 te gittim
Seher_ zeynepsalgarr1 benimde işte 5 gün fazla çıktı çokmu falan dedim yok 3 buçuk gibi doğar büyük ihtimalle dedi
Handeli Bilgesado en zayıf benimki sanırım😬 19+6 da gitmiştik 329 gr dı bugün 20+3 olduk inşallah yavrum kilo alır