Herkese selam.. beta hcg gayet iyi yüksekti tek kese görüldü önce sonra dün acilde sürpriz şekilde çift kese görüldü olayın şokundayım halen. Fakat bel ağrıları ve kahverengi lekelenmeler var özellikle araba yolculuğunda ve en ufak harekette artıyor. Progrstan verildi fakat bugün acayip yan etki yaptı bayıldım gibi bişi nerdeyse.. daha çok yeniyiz ne olur ne biter bilemem 2 dış gebelik öyküm var bide ve lekelenmeler gördükçe umutsuzluğa düşüyorum 🥺🥺 tecrübeli anneler desteğinize ihtiyacım var