MinikAnnesi- Merhaba kızlar tarama testimde doktorum biyokimyasalda risk gördüğünü söyledi ister istemez kafama takıyorum 🥲 detaylıdan randevu aldım çokmu kötü değerlerim anlayan varmı aceba yorumlarsanız sevirim 🌸
1kovakizi Ben sonucunuzda bi risk göremedim grafiğe bakılırsak cut off değerinin baya bi altında benimki de böyleydi, tabi doktor yaşınız önceki gebelikler ya da daha farklı faktörlere göre değerlendirip riskli demiştir belki bilemiyorum
MinikAnnesi- 1kovakizi Bende anlamadım açıkcası biyokimyasalda risk görüyorum düşükte olsa saklayamam felan dedi kafana takma yaş riskin iyi detaylıda daha net belli olur diye söyledi