Ayra0203 ahhhcanım şuan aynı durumu ben yaşıyorum bende 45 gün oldu kürtaj olalı dün kan testleri yaptım ordan doktora gittim bir sorun var mı yapışıklık olabilir eğer öyle ise erken önlem alayım dedim doktor birşey Yok kan testlerinde iyi yakın zamanda adet görülüyor dedi bende onu bekliyorum bende beta hcg yaptırdım ayrıca 2,58 çıktı benimde