Csrbbkym Busra_acr03 36+2 ay biran önce 38 görüp doğurmak istiyorum o kadar acı verici bir süreç ki hareket kısıtlılığı hiç memnun değilim. Ödem doldum günlük işlerim asla bitmiyor hamilelik zorluyor dışarı bile çıkmak istemiyorum
Minikeller38 Busra_acr03 38 i geçmek istiyorum artık nedense son günler geçmiyor. Evimi özledim dogurup çocuklarımı alıp hayırlıca evime gitmek istiyorum.
beyzanuruzumcu8087 Busra_acr03 artık kalcamin üzerine zor oturuyorum deliricem bu yüzden bir an önce dogururm ins sağ saglim bebeğimle Birlikte
Meralinmucizesi Busra_acr03 35 haftadan herkese slmlar üç gündür huzursuzluk bel ağrısı hafif kasık ağrısı ile devam ediyorum bazen dayanilmiycak gibi oluyor arrindan hemen geçiyor geceleri haram oldu uyumak bel ağrısından hem biraz daha kalsın hem biran önce doğsun serüveni deyim suan
Damlada2208 Bende bian once 38i görüp dogurmak istiyorum saglikla kucagimiza alalim son 2 hafta neredeyse cok bunaldım erken dogum riskimde var korkuyorum bir yandan