Kasılma veya yalancı sancı gibi bir durum mudur normal midir sizce doktoruma söylemeli miyim gün içinde bir anda karnım taş gibi oluyor ve o an aşırı kasılıyorum adım atamıyorum ve mesaneme baskı hissediyorum sonra kendiliğinden geçiyor bu durum biraz sıklaştı kontrolüm 32.haftada gittiğimde doktora bahsetmeli miyim NST felan bağlar mı acaba?