MerveAkbs Kızlar bugün 3 lü tarama için kontrole gittim ve oğlum olacağını öğrendim. O kadar mutluyum ki rabbim sağlıcakla kucağıma almayı nasip etsin tabii size de... henüz cinsiyet öğrenemeyenlere de tez zamanda yaşatsın bu duyguyu. 😃
elifincennetkusu MerveAkbs Çoğu kişi 15+5 de öğreniyor benimde öyle olmuştu Allah mutluluğunuzu bozmasin canım
Sinemce MerveAkbs Bu sene erkek senesi galiba gözünüz aydın olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻🙏🏻 bizimde Haziran ayında oğlumuz geliyor💙👶🏻💙