[silindi] Kızlar bugün beta takibi için doktora gittim. Pazartesi 23.08 çıkmıştı bugün 65.96 çıktı. Doktor folicus folik asitede başlayalım dedi. Aldım henüz kullanmadım ama siz kullandınız mı folik asit kullanılmalı mı sizce? 
mihrainci Bende hamileliğimi öğrenir öğrenmez başladım buna gayet iyi. En iyi folik asitlerden biridir zaten. Takviye vitamin bebek gelişimi için
[silindi] mihrainci doktorum erken gebelil dönemindesin başlayalım dedi ama hiç bilgim olmadığı için tedirgin oldum🥹
Elifinizz5461 Bende kullanmıştım evet doktor vermişti hem de hamilelikten önce kullandım hamileyken de belirli bir haftaya kullandım sonra değiştirdi doktorum