Kızlar şeker yüklemesi yaptırdım Perinatoloji doktoru açlık şekerimi yüksek buldu değerim 92 çıktı tokluklar normal.
Beni dahiliyeye endokrin için yönlendirdi diyetisyen vs dahiliye doktoru da normal diyip yönlendirme yapmadı. İki doktorun farklı görüşte olması kafamı çok karıştırdı. Doktorum farklı bir doktordan tekrar dahiliye için randevu al dedi. Ben de randevu aldım. 92 sınır değer değil mi?