Kızlar herkese hayırlı akşamlar adet günüme 9 gün var ama adet öncesi belirtiler değil de gebelik belirtileri yaşıyorum son adetim 7 ağustos 15 Ağustos ise korunmasız ilişkim oldu bugün erken gebelik testi yaptım ilk önce silik çizgi gibi belirdi ama sonra kayboldu eşimin de doğum günü cumartesi ona sürpriz olması için aslında birazda erken davrandım ama ne zaman yapsam doğru olur ki acaba 🥲🥰