Kızlar 20+4 bugün detaylı ultrason günümdü bebeğimin sağ böbreği 4.1 mm sol 2.6 mm dedi doktor sağ tarafta hafif büyüme var dedi 28. Haftada tekrar gel kontrol edelim dedi böyle durumda olup sağlıklı doğum yapan var mı endişelendim çok. Hepsi sağlıkla gelsin inşallah şu mübarek günde tek duam🙏