Tanidigimizin kiz cocugu var 4 yasinda sadece anne baba anneanne babaanne diyor. Algisi cok iyi evet hayir cevaplarini kafayla veriyor. Yani denileni cabuk anliyor ya da sunu yap bunu getir biliyor yapiyor, oyun oynuyor.. tek sorun konusmuyor.. doktora da goturmuyolar.. bu cocuk otizmli olamaz bence.. siz ne diyosunuz?