BFerayeY Riskli gebeliğim den dolayı 27.hafta dan beri raporluyum. Şimdi 29 olduk. 32 de doğum iznim başlıyor. Doktor onu neye göre veriyor. Ultrasyonda Bi hafta ilerden gidiyoruz. O şekilde almam mümkün mü. Çünkü rapor hiç kalmayacak.?? Yoksa adet tarihine. Göre mi verir
Terasus33 BFerayeY heyet raporu mı aldınız? Ben de 26.haftadayım ve kasık ağrılarım çok fazla,okuldan zorlanıyorum akşama kadar.
Englishteacher BFerayeY adet tarihine göre verilir ama doktorunla konuşursan bi hafta geç verebilir ben de +5 gün geç aldım
Annesininoglusu Haftan son adet tarihine bakılarak hesaplanır. Doktorum bana 32.haftada rapor verecekti ki ben biraz daha çalışmak istedim, dilediğin zaman veriyor raporu, ama 32 yi geçmiş olmak şart, yasal izin bu şekilde işliyor.
BFerayeY Terasus33 yok canım önce 10 gündü sonra uztma kararı aldık eşimle. Gidip 10.,10 alıyorum. 5,5 de vermiyor.
Mahza BFerayeY ben de suan Doğum iznindeyim. Daha Doğum gerçekleşmedi. 39+6 Dayım. Süt parası ve çocuk parası için prosedürler neler?
BFerayeY Terasus33 evt canım. Aynı kendi veriyor. Doğumdan sonraya rapor kalmadı ama. Sende zorlanıyorsan 2 hafta daha git bence sonra heyet al. 1 ay tam kapatıyor zaten doğum iznine geliyor.
BFerayeY zeynepnazli canım daha 10+10 aldım. Üçüncüyü bilmiyorum ama 5+5 VERİRSEM SIKINTI OLUR DEDİ VERMEDİ
BFerayeY Mahza onu ben araştırmadım canım varmış da öğrenirsem yazarım. Aslında alanlar yardımcı olsa
BFerayeY Englishteacher yok canım ben rapor bitmesin diye erken almak istiyorum ultrasyonda da bir hafta ilerde gidiyor verir mi ki