Muazzez5050 bana nasip oldu çok şükür canım inşallah darısı başına olsun hayırlısıyla ben hiç korunmadım biliyordum bekarken doktor söylemişti bana evlenince hamile kalmakta zorlanabilirsin diye 3 sene sonunda hamile kaldım şuan 3. Bebeğime hamileyim hepsi kendiliğinden 2. Ve 3. Plansız hatta düşün imkansız değil kesinlikle bu mübarek günün hürmetine inşallah sende en tez vakitte anne olursun💜