Filizismail Kızlar merhaba ben 17 haftalık hamileyim ilk hamileliğim ama bebeğimi hiç hissetmiyorum normal mi sizce bu
GamzeCan Filizismail tabi normal canm 24 e kdar hissetmeyebilirsin ama genelde 20 den sonra hissedersin
Caqlasu esractn Canım senin durumun ne oldu hep takip ediyordum seni çıktınmı hastaneden durumun nasıl?
Pelnm Kuzum bende o şekilde seninle aynıı haftadayım bazen pıt diyee hissediyorum ama bağırsak hareketidir diyee düşünüyorum çünkü bebek hareketini ayırt edersiniz diyorlar ama bilemiyorm
Pelnm Filizismail amin kuzum senin de bebeğin hayırlı olsun Rabbim hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimizeee🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Erkek bebeğimiz♥️ sizinkinin cinsiyeti ne
Denizanne Filizismail benimde ilk hamileliğim ben ilk 19. Haftada hissettim. Ama bet olarak 20-21 de hissediliyor ben 22 haftalığım nerdeyse daha yeni net bi şekilde anlıyorum pıtırtıları kızımın yaptığını 🥰
Filizismail Pelnm ayy maşallah sağlıklı olsunlar inşallah ay bende yarın öğrencem inşallah devlet hastanesine gidiyorum onlar da geç söylüyor bakalım nasip artık 😍😍
Pelnm Filizismail haber et mutlaka kuzum yeterki sağlıklı olsunlar tabii en önemlisi o cinsiyet farketmez