Minkowski07 Yemek sonrası baş ağrım oluyor aşırı değil normal bir şekilde oluyor 15+3 haftalığım yaşayan var mı
oglussannesiiii Minkowski07 tansiyon ya da kolesterol sıkıntısı yaşıyorda olabilirsin tansiyon aletin varsa bak canım benim tansiyonum 20. Haftadan sonra çıkmıştı
demirrleydi_ Minkowski07 gün içinde çok uzun aç kalıyor olabilirsin ya da dengeli beslenmiyorsundur veya yeteri kadar su içmiyosundur
Minkowski07 oglussannesiiii tansiyon aletim yok ama yarın bi bakarım şekerim sınırda benim acaba ondan mı böyle oluyor diye de düşünüyorum
Minkowski07 oglussannesiiii şükür öyle şeyler yok sadece yemek sonrası bazen başım çok ağrıyor doktoruma gittiğimde soracağım teşekkür ederim yorum yaptığınız için