Kızlar ilk gebeliğim bu yalancı sancı denilen sancı nedir nasıl oluyor? Bugün sabbahtan beri uzun aralıklarla kasıklarımda ve genitalde yani üst tarafta hem regl ağrısı gibi ağrım oluyor hem de baskı hissiyatı biraz daha arttı. Yarın 36 haftalık oluyoruz kontrolüm var sancım varsa nst de çıkar herhalde değil mi? Bu haftalarda normal mi yalancı sancılar doğum belirtisi değildir değil mi? Çok erken daha 🥹