Feyzapo Kızlar 39haftalıgım karnımın altında adet sancısı gibi agrı oluyo ve cok siddetli saat tuttuk beş dkkada bir yarım dakika sürüyo bu bir iki saattir bu sekilde sizce doğum mu başlamış ??
Sblbrt Feyzapo belden karına doğru sancı ve 5 dakikanın altına düşmüşse doğum olabilir canım şiddetli mi sancıların
Sblbrt Feyzapo bir doktora git istersen doğum başlamış olabilir yada suyunun gelmesini bekle sen bilirsin canım
Feyzapo Deletedmom277 duş alın gecmezse gercek doğum sancısıdır diyenler olmuş ama doktorumu yinede bi aradım bakalım dönüş yapmasını bekliyorum
Feyzapo Deletedmom277 yarım dakika kadar sürüyo zaten ama uzun değil ama agrı oldugunda böyle siddetli oluyo