Rumeysa4141 Bugün tansiyonum kontrolde yüksek çıktı acile yönlendirdiler nst de uzandım bi kaç defa ölçüldü normale döndü beni yine de doğumhaneye aldılar suni sancı verdiler 38+1 im suyum bol bol var açılmam yok bişeyim yok ne düşünüyorsunuz
Rumeysa4141 petronix bilmiyorum bugün 140 civarı gezdi bir süre ama şuan bile normal 2 saat önce falan suni sancı verildi daha sancım da yok
petronix Rumeysa4141 Doğurman için daha var kendi sancısı bekleyebilirdin neden kabul ettin bebek de normal ise