Oznurdream-123 evet bende öyle düşünüyorum faydaşı şeuleri bile tüketemiyoruz bebeğe yaramıyor diye düşündüm ama yazılanlara bakıncada bünyeyi alıştırıyomuyuz bu ilaca acaba doktorda bir bırakırsan bi alırsan ters tepki olur deyince yazılanlarıda görünce o zaman acaba ilacı mecburende olsa başladığımız için sonuna kadar içmek zorundamıhız yani onu düşündüm bian 🫣