Rbs06 baby blues diye bir şey var hiç araştırdınız mı? Annenin lohusalık döneminde yaşadığı mental durumun sebebi bu oluyor genelde tüm her şey bununla alakalıydı ben de ilk 20 gün bunu yaşadım cinsellik, eski yaşamım, benliğim, uykusuzluk, sorunluluk hepsiyle alakalı yüreğim o kadar daralırdı ki şu an 34. Gündeyiz ve hepsi geçti, bebekle yaşam hala zor ama ben alıştım, psikolojim daha iyi bunu da her gün dışarı çıkmama borçluyum bence eğer imkanınız varsa bebeğinizle her gün dışarda yarım saat yürüseniz bile yeter. Bi de tüm iç sıkıntıları konuşacağınız bir yakınınız varsa ondan da yardım isteyin. Allah tüm zorluklarınızı kolaylaştırsın inşallah ama bana güvenebilirsiniz gerçekten geçiyor.