1 yıl denedik üstelik 37 yaşındayım çok stres yapmıştım yaştan dolayı da olması lazımdiyip diyip kendimi hepten strese soktum. Her şey iyiydi kontrolde hiç sorun yok diyordu doktor. Sonra ay tamam olur illa ki dedim tamamen rahat bıraktım kendimi ,uzaklaştım konudan yani ,kendime uğraşlar buldum. Ve ertesi ay güzel haberi aldım. Ukalalık gibi görmeyin lütfen cidden konuyu çok düşününce stres yapıyoruz istemsiz. Kısa zamanda güzel haberi alacağınıza eminim☺️ sizin için ve hepimiz için dua ediyorum 🙏🏻💜