Minikkkk_0
banada bakarmısın canım? 21 temmuzda gittiğimde 2-3 haftaliktı kese vardı embrion yoktu. Bende hesapladım 18 ağustosta giderim işte kalp atışını duyarım dedim😂 hesapla 6-7 haftalıktı ultrasona girdiğimde doktor 8-9 haftalık dedi şok oldum🤣🤣🤣 ve birde embrion baya gelişmişti . Sende bi bak istersen canım🥰