gbd23 Kızlar 20 haftalık gebeyim . Perinatolojiye giddim detaylı bakıldı birşey demedi . Ama kadın dogum doktorum, suyumun fazla olduğunu ve plesantanın büyük oldugunu tekrar perinatolojiye yönlendirdi . Bilgisi yada yaşıyan var mı ?