16 ay önce doğum yaptım
Ve bu zamana kadar adet görmedim henüz
16 ağustosta ilişki oldu
Bat 1 Eylül’de oldum
İlk pembe lekelenme geldi
Akşam ve 2 Eylül’de pedi doldurmayacak şekilde kan gelmiş açık kırmızı pıhtı da yok
3 Eylül’de hiç kan gelmedi peceteyle sildiginde akıntı ile birlikte pembe leke geldi
Belim ve karnında agrimisti
Sizce ne olabilir