Siyahbeyaz_ meridil hoşgeldin aramıza hayırlı olsun kuzum kaç haftalık öğrendiniz peki? Belirtin var mıydı?
Deletedmom_7156 meridil hayırlı olsun evet ilk öğrenildiği zaman insan kötü oluyor ama zamanla alışıyorsın gerçi ben daha 12 haftadir alışamadım
meridil Siyahbeyaz_ 2 gün önce öğrendim evde 5 gün gecikme ile test yaptım 🫣 dün doktora gittim kanda oklendi artık çok teşekkür ediyorum sanırım tam 4 haftalık kesesi bile yeni oluşuyor 🥹 ama hiç hazır değildim
meridil Papatya05_ çok teşekkür ediyorum nasıl olduğumu hiç bilmiyorum ama yeni kabullendim 3.gün bugün öğrendiğim 🐣 hayırlısı bakalım 🫶🥹
Papatya05_ meridil aman alışırız bende 5 yıl sonra yeniden😊bebeğe de bize de sağlık afiyet versin Rabbim gerisi kolay olur 🌸 ama evet sanırım zaman geçtikçe de unutuluyor
busra_aa Alın benden de :) tam 7 yıl sonra yeniden olmaz denen bir anda🤣 şimdi 28 haftalık oldu bile Valla bu kadar ara verince her şey sıfırlanmış gibi hissediyorum bakalım nasıl olacak🤣