Biranneikibebe aynı şekilde 2 ay boyunca kanamam bitmedi. Sezeryandan sonra kontrole girmiştim rahmim tertemizdi. 2 ay sonra kanamam durmayınca gittim 6 cm kist olusmus 😭 ilaç verdi 1 ay içinde kist düşmezse açık ameliyat dedi sezeryan gibi. Çok şükür düştü ama çok ağrılı ve sancılı bi süreçti çok sancı çektim düşerken 😭 inşallah sizde böyle bir durum yoktur gidip erkenden muayene olmakta fayda var