Kızlar sürekli ölçümlerde 1 hafta geride çıkıyor geçen 9+5 de gittim 8+5 çıktı ondan öncede aynısı oldu doktor geç döllenme muhtelemen adet tarihini ileri çekelim dedi doğumu bu tarihe göre bekleriz çünkü dedi böyle olup normal haftasında doguran var mı ?