Heart99 Merhaba arkadaşlar 30 haftalığım 3 haftadır suyum fazla ve bebeğim iri bebek kilosu fazla karnıma gerginlik ve kasılma yapıyor nst sancı cıkıyor bu sebepten ötürü. Böyle bişeyi yaşayan var mı erken doğuma sebep veriyormuş
nilsumm Heart99 Evet canımsu şuan aynı durumu bende yaşıyorum bebeğimin suyu fazla birde 1 hafta önden gidiyor 32+0 haftalık olması gerekirken 33+0 haftalık şuan doktora göre takip ediyorum haftamı sanırım sizdede gebelik şekeri çıkmış kan şekeriniz açlık tokluk yüksekse öyle oluyormuş bende şuan öyle oldu doktor dahiliye yeni yönlendirdi cuma günü gidicem randevu aldım doktor diyet verecek evet bu arada erken doğuma sebeb oluyor dikkat et doktora git canım
zhrabrk Heart99 benim ilk gebeliğimde 37. Haftada su fazlalığı vardı idrarımda şeker çıkınca doktorum sıkı bi diyet vermişti yani çorbanda dahi un olmayacak demişti sıfır şeker karbonhidrat bir sür şey yasaktı sonucu göremeden 38de doğumum başlamıştı. Beslenmene dikkat etmen lazım
Heart99 Gittim benim bebeğin kafası ve gövdesi 3 hafta önde gidiyor şeker testi yapıldı şeker yok 30 haftalığım ama 33 haftalık gibiyim sadece boyu haftasıyla uyumlu:(
Nurussemss Heart99 bnm de aynı 29+6 ama dün 33 -34 hafta çıktı kafası ve vücudu, ve suyun biraz fazla dedi , 2 defa şeker yüklemesi yaptım bir şey çıkmadı
Nurussemss Heart99 bn de var sertleşme var ,kaskatı oluyor karnım , geceleri de adet sancısı gibi sancım oluyor ve haftasına göre karnım çok büyük , 35-36 haftalık gibi .