Ben sana yazmıştım ama görmedin sanırım yumurtlama ve regli günlerimiz aynı dün ishal için doktora gittim gebelik soruncada söyledim şüpheli daha var diye oda regline 10 günden önce çıkma ihtimali yok varsa biraz daha bekle dedi testte silik görünüyor gibi ama geçen ay böyle bi testle yalancı pozitif bende gördüm umarım bu mübarek günde dileyen herkesin kucağını Allah doldursun ben 5 gün kala bile ilk gebelikte test yaptım cıkması regli günüm çıktı regliye kadar umut hep var