Ozgenurribo Bat 1 Eylül pazartesi ve ben o gün ilk kan testini verdim 34.05 çıktı bugün de 2. Kanı verdim 69.06 çıktı ne diyorsunuz iyi yükselmiş mi
shydoll Ozgenurribo beklenen yükselişte gayet iyi. Cuma tekrar ver 140 gibi bir değer olacaktır. Gün aşırı verilen kan sonuçlarının 2 kat artması bekleniyor
Ozgenurribo shydoll doktoruma attım güzel dedi kese görünmez dedi 15 ya da 16 sında gel kontrole dedi 🥰