Kubra_2402 merhabalar, öncelikle özelden devlet Hastanesi’ne geçmenizden dolayı böyle bir sıkıntı yaşamışsınızdır. Aynı ilgi alaka ve bilgi aktarımı maalesef devlet hastanelerinde çok kısıtlı, bu beklenti içinde olmamak gerekir. Ama şu da var ki tabi ultrasonda bebeği görmek, gerekli gelişimsel bilgileri öğrenmek her gebenin hakkı. Doğum yapanlardan da son dönemde özellikle çok fazla memnuniyetsizlik yaşayanlar var. Her 4 bebekten birinin enfeksiyonlu doğması , annelerin saatlerce sancı çekip , isteğe bağlı sezeryana veya kolaylaştırıcı başka alternatifler sunulmaması. Hepsi şikayet sebebi. Bunlar da devlet hastanesi politikası . Bilerek gitmek gerekiyor yani.