Elbu öncelikle gecmıs olsun iki kızım var ikisininde değerleri düşük geldi Adanada özel klinikte cocuklarımın tedavisinş sürdürüyorum 😓 bioak die bir tür vitamn hapı kulanıyoruz cok şükür küçüğü br süre sonra iyleşti ama buyuk kızım ömür boyu ilaç içmek zorunda vucudu biotin üretmiyor malesef doğdugundn beri bu ilacı kulanıyoruz şuan 4 yaşında büyük kızım