4BB Kızlar şeker taraması yaptırdım 50 gr dı içtiğim içecek 13 saat önce falan yemek yemiştim. İlk kan testim 77 ikinci testim ise 140 çıktı. Doktor bir şey demedi. Sizde sonuçlar nasıl ve doktorunuz bir şey dedi mi ?