mrvsrcn Kızlar 37+3 üm ikinci gebeliğim oğlum doğum pozisyonunda ama kanala girmedi daha bu videoyu denesem mi ki diye düşünüyorum ama erken mi bilemedim. İlk gebeliğimde kızım 34 de girmişti kanala 38 de doğmuştu
Didem_Brkn mrvsrcn ben de şu an 37+2 yim ama başladım o tarz şeylere çünkü doktorumuz bu hafta itibariyle doğması durumunda bir sakınca olmadığını zamanında doğum olduğunu söyledi 🥹
mrvsrcn Didem_Brkn evet zamanında doğum oluyor bir de zaten yaptığın gün doğmaz herhalde ya biraz yapmak gerekir 😀
mrvsrcn Didem_Brkn ya napacaz bilmiyorum ya kızımda erkenden girmişti kanala şimdi hala girmedi 37 bitecek gerçi ikinci de doğum anında bile giriyormuş öyle dediler ama o kanala girmedikçe ben tedirgin oluyorum 😬
Sude346 Eliffbaby bilmiyorum dün kontrol vardı doktor sadece baş aşağı geliş dedi ama karnım 5 aylık gibi oldu kayboldu resmen