Miraw hayır ben doğumu 25 temmuzda yaptım 16 eylüle tarih verdi doktor bi daha normal doğum yapabilir miyim idrar kaçırma durumum olur mu diye pelvik muayne yapacağını söyledi el ile yapacaksa hiç gitmek istemiyorum hamileliğim boyunca çok fazla el ile muayne yaptılar ve çok canım yanıyor rahmim biraz geride ve basıkmış o yüzden çok canım yanıyor doğumdan bi kaç gün sonra ne muaynesi yapılıyor ki bana doğumdan bi kaç gün sonra muayne olmam gerektiğini söylemediler