İyi akşamlar kızlar. Ben ilçede Sorgunda yaşıyorum doktorum 1 ay sonra detaylı ultrasona gitmemi burda olmadığını söyledi, Yozgatta araştırma hastanesi var çevremdekiler oranın ultrasonunun iyi kaliteli olmadığını söyledi içime sinmedi orası . Perinatoloji bölümü bakıyormuş araştırdım buradaki konulardan okudum vs şehir hastanesi var oranın daha iyi ilgili olduğunu düşünüyorum hastaneyi aradım sordum perinatoloji bölümümüz var dedi doktorun yönlendirmesi gerekiyor dedi kadın doğum servisine aktardı o başka bişey dedi başka sekreter erken gelirsen direk perinatolojiye sıra alırsın dedi kafam allak bullak oldu kime neye inanacağımı şaşırdım çok hassasım bu konuda ve önem veriyorum deneyimlerinizi ve nereye nasıl gittiniz kim baktı nasıl oldu anlatabilir misiniz lütfen şimdiden teşekkür ederim.