Deletedmom_787 Merhaba kızlar, Bu ay ilk kez bebek denedik ama maalesef olmadı🥺 bu ay ben laboquick markasının testi ile ovulasyon takibi yapmıştım yeniden almayı düşünüyorum. Sizce laboquick mi iyi İnnovita mı?
Deletedmom_787 @[silindi] @Ftmn123- @fatmanur3824 @fatmaklcasln @Cokistersengelerbence @mehmetsaki @Nevagibi @maco61 @Tuanakaran
Cokistersengelerbence Deletedmom_787 canım ben iki markayı da aynı anda kullanmıştım ikisi de çok iyi ama laboquick marka gebelik testi kuruma veriyor haberin olsun.
selin079 Deletedmom_787 ben de aynı şekilde ama pik göremedim 2 gün sadece belirgin çizgi gördüm 3. gün silikleşmeye başladı geri, bu ay adetim bi tas tamam gelsin innovita alcam bi de onu denicem
caglartrr babymom2026 bende yeni başladım 2 gümdir yapıyorjm innovitayı 4 aydır denedik olmamıştı bu ay ovülasyom deniyorum bakalımm
caglartrr Deletedmom_787 inşallah mübarek gün hürmetineee rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasınnn duam hepimiz için