Seyma123_ Freely erken gebelik testi kulllanan var mı bugün test yaptım silik çizgi çıktı reglime iki gün var.doğeuluk payı nedir sizce
Busyusad Seyma123_ canım gölge çizgiyi gördüm ben inşallah vardır hakkında hayırlısı olsun bence bir kan ver var gibi
filikkk Seyma123_ benimde böyleydi sevinmiştim ama bugün başka markadan test yaptım silik çizgi bile çıkmadı bu markaya asla güvenmiyorum
Seyma123_ Busyusad Ya aslında şuan olmasını pek istemiyordum çünkü kan değerlerim düşük yakın zamanda da kürtaj oldum biraz kan değerlerimin toparlamasını bekliyordum. Hayırlısı tabi regl günüm geçerse eğer tekrar bi test yaparım
Seyma123_ filikkk Ya ben de aldıktan sonra yorumlarına baktım hiç güzel yorum yapan yok kimse memnun değil 😀 neyse bi k gün daha bekleyeyim bakim
Seyma123_ Ya ben de aldıktan sonra yorumlarına baktım hiç güzel yorum yapan yok kimse memnun değil 😀 neyse bi k gün daha bekleyeyim bakim
Seyma123_ _5757 aynı testten tekrar yaptım silik çizgi göründü. Normal gebelik testi yaptım o negatif geldi