3boysmom Bus51 beenn, 28.haftamdayım birde ikizler. ama görsen zorla yiyorum. bazı günler iştahim açılıyor yalan yok ama normalde hep böyle vitamin olsun diye yiyorum resmen
miracsmom_ Bus51 benimde aynı 23 e gircez yarın 3 kilo vermiştim anca aldım o 3 kiloyu ama ekstra yok işte yani başladığım noktadayım😂😂
GamzeAGacs Bus51 17+3 haftalığım aynen bende de öyle bide arada midem bulanıyor.Zorla yemek yiyorum canım hiçbişey istemiyor.Çok üzülüyorum özellikle bebeğim için😞
Havin49_ 3boysmom benimde ikiz altı kilo verdim herşeyin tadı kötü gibi geliyor ben kendi yaptığım yemeği karartıyorum malesef niyete gittim mi doya doya yiyorum
3boysmom Havin49_ bende ilk haftalar kilo verdim şimdi almaya başladım artık 7.aydayım yani almam lazım birazcık onlar için. ama eşimin zoruyla yiyebiliyorum😂
Havin49_ 3boysmom valla cnm Bn kendi elimin yemeğini karartıyorum hamilelik te onun için zayıfladım en son pazar günü adam akıllı yemek yedim oda eltime gitmiştim