Arkadaşlar merhaba, 39.haftadayım sancım yok, açılmam yok ,bebekte kafasını kanala henüz sokmamış ancak suyum azalmış.
Doktor kontrol etmek için yarın tekrar çağırdı. Biraz endişeliyim vajinal doğum için hazırlanmaya çalışıyordum ama bilemiyorum suni sancı ile hiç sancı açılma yokken vajinal doğum yapan var mı? Suni sancı bebeğin kanala girmesini sağlıyor mu?