Gizem1504 Patiseverana yalancı mı değilmi emin olmak için çağırdı bakalım neler olacak hepimiz inşallah canım
likapaa53 Gizem1504 benim kızımda böyle olmuştu jöle gibi sarımsı katı bişey gelmişti, ertesi gün nişanım gelmişti nişanımın geldiği gece sancılarım başlamıştı doğuma gitmiştim🙈 Şimdi 35+1 im bakalım bu nasıl olacak
Gizem1504 likapaa53 samcım var ama nstde az çıkıyor doktorda olabilir 2. Doğumun dedi bidaha nstde istedi evet ilk kızımda nişanım gelmemişti
likapaa53 Gizem1504 benimde yalancı sancılarım oluyor aradan rabbim kolaylıkla kurtaraın inşallah canım
Gizem1504 Selim_Alparslan düzensiz canım ya takipte kal dedi bele vurması normal zamanla artadabilirmiş
sibelipek3101 Gizem1504 ben de gaz sancısı gibiydi sanki adet olacagimda olamiyroum gibiydi sabaha kadar devame tti sonra akşama kadar hafifledi akşam bir başladı felaket bir ağrı suni sancı verdiler hemen doğuma aldilar
sibelipek3101 Ashima ben denisan geldi su gelmedi sancım arttinca 4 cm acikliktaydj suni sancı verdiler o ara sanırım patlattılar ya da doğumda ama onalr patlattı öyle biliyorim
Selim_Alparslan Gizem1504 bende seninle aynıyım ama gitmedim kuzum evde çekiyorum midem ağzımdan çıkacak sanki sırtıma belime yayıldı agrilar oluyorum resmen kanama su vs gelmediği sürece gitmicem evde bekliyoruz bizde 🤲
Selim_Alparslan Gizem1504 evet kuzum bende yuruyus yapıyorum cocugu okula götürüp geliyorum valla doğsa da rahatlasak ya cok yoruldum artık
Selim_Alparslan Gizem1504 bizde 1. Sinif kuzum bu hafta uyum haftasiydi 1 2 saat bekledik geldik halbuki benim oglum duruyor 3 senedir anaokulunda ama diğer çocuklar sıkıntı durmuyorlar 🤔