Hatice80 ben ilk doğumda eve geldikten sonra sürekli yürüyüş yaptım evin içinde hatta annemler sürekli uzan dinlen diyordu. 2. doğumumda da şükür çabuk toparlandım ama ilk 7 gün şiddetli baş ağrım oldu oda sinüslerimin ağrısı olduğunu söyledi doktorum. benim çok güzel geçti yani doğumlarım hep bebeğimle kendim ilgilendim emzirdim uyuttum. insallah 3. de rahat geçer 🌸