Merhabalar, şuan 31+1 haftalık hamileyim. 2 hafta önce kendi doktorumdan farklı bir doktora gitmek durumunda kaldım. O doktor bebeğin kafası 3 4 hafta önde şimdiye kadar kimse söylemedi mi falan diyip korkuttu beni, perinatoloji ye gittim. Orada da 1 buçuk haftalık bir fark çıktı ve oradaki doktor çok normal hiçbir sorun yok dedi. Bugün tekrar kendi doktoruma gittim. Gebelik haftam 29+4 görünüyor(normalde 1 hafta önden gidiyordu) bebeğin kafası 33. Hafta karın çevresi 29. Haftada görünüyor ultrason kağıdında. Doktorum bir sorun yok, biraz büyük ama normal sınırlar içerisinde dedi ama içim çok sıkıldı. Böyle bir durum yaşayan var mı aranızda. İyi şeyler duymaya ihtiyacım var sanırım 😑