annebebek16
Sezaryen en kanli ameliyat diyor Ayşe duman diye bir kadın doktoru. Bıçak altına yatmakla insanin yaratılışına uygun olan doğum şekliyle doğum yapmak arasında fark var bence. Vajinadan çıkarken bebek bir anda çıkmıyor, yavaş yavaş alıştıra alıştıra, kendini ite ite… Sezsryende öyle değil. Bir anda. Doğacağının farkında olmadan. Bebek için travmatik bir şey olabilir belki de. Bebeğin yada annenin sağlığında olumsuzluk olacaksa sezaryen duruma göre şart oluyor tabiki. Benim de ilk çocuğumda suyu bitmiş denilerek sezaryene aldı doktor. Suni sanciyla baslatalim dedim, bebeğin kalp atışları yavaslar yuksek ihtimalle dedi. Risk almadım ben de. Normal doğumdan değil de sezaryenden çok korkuyordum, korktuğum başıma geldi :)